
Poziv na edukacijsku radionicu za privatne iznajmljivače 02.05.2017
Svjesni važnosti segmenta privatnih iznajmljivača, te kako se marketinškim udruživanjem, povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima, te podizanjem razine usluga mogu stvoriti preduvjeti za jačanje i produženje glavne sezone, Turistička zajednica Zadarske županije u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica pokrenula je
PROJEKT OZNAČAVANJA KVALITETE (LABELLING) U OBITELJSKOM SMJEŠTAJU
„WELCOME“
U svrhu provedbe edukacijskog dijela projekta pozivamo Vas na
EDUKACIJSKU RADIONICU ZA PRIVATNE IZNAJMLJIVAČE
za destinaciju: Ražanac
02. svibnja 2017., u Starigradu, u trajanju od 16:00 do 19:30
U prilogu Vam dostavljamo program radionice.
Ista je obvezna za članove kluba Welcome.
Ljubazno molimo da svoj dolazak potvrdite do 01.05. na e-mail adresu razanac.tzo@gmail.com .
Unaprijed zahvaljujemo.
S poštovanjem,
DIREKTORICA TZZŽ Direktor TZ
Mihaela Kadija Šime Perković
PROGRAM
Radionica Starigrad
16:00 – 18:00 sati 1 . DIO
1. Prezentacija rezultata projekta – Damir Hordov
- web katalog
- print katalog
- promotivne aktivnosti.
2. Najava slijedeće faze – “Welcome” krediti, Krešimir Laštro/Ante Vukašina, ili Damir Hordov u njihovo ime
3. Značaj specijalizacije obiteljskog smještaja kroz Podbrendove, Nedo Pinezić
Prezentacija uvjeta s fokusom na prenošenje znanja iz segmenata podbrendova, važnosti specijalizacije, suradnje s agencijama, te obrazlaganjem uvjeta za uvođenje istih u projekt u 2017., s primjerima dobre prakse:
- Prezentacija uvjeta za oznaku “podbrenda” (specijalizaciju) “City” – Nedo Pinezić
- Prezentacija uvjeta za oznaku “podbrenda” (specijalizaciju) “Family” – Nedo Pinezić
- Prezentacija uvjeta za oznaku “podbrenda” (specijalizacije) “Rural” – Nedo Pinezić
- Prezentacija uvjeta za oznaku “podbrenda” (specijalizacije) “Zadar bike magic” – Nedo Pinezić
4. Aktualnosti iz prakse, aktualna problematika
18:00 – 18:30 Pauza uz osvježenje
18:30 -19:30 sati 2. DIO – PRAKTIČNI SAVJETI HOTELSKOG OSOBLJA KROZ PREZENTACIJU IZ PRAKSE
- Prezentacija moguće suradnje hotela i domaćina (hrana i piće, wellness, sportski sadržaji, dodatni kapaciteti za kongrese i sportske grupe i sl.)
- „Moderna hotelska soba“ – obilazak po grupama;
- Efikasno čišćenje i pospremanje;
- recepcija, savjetnička uloga recepcionera, rješavanje kriznih situacija